Zdjęcie niedostępne
Zdjęcie niedostępne
Twoje zamówienie jest w trakcie realizacji.

Używamy plików cookies, aby dostosować zawartość strony do Twoich preferencji i oczekiwań oraz zapewnić Ci wygodę podczas przeglądania strony www. Aby dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj.

Gwarancja

Ciesz się ochroną Twoich urządzeń jak najdłużej

Urządzenia firmy Whirlpool zostały wyprodukowane w trosce o to, żeby w pełni zadowolić naszych klientów. W przypadku jakichkolwiek problemów, prosimy o bezpośredni kontakt z Autoryzowanym Serwisem lub punktem sprzedaży. Wszystkie urządzenia dystrybuowane przez Whirlpool Polska objęte są pełną 24-miesięczną gwarancją producenta.

Gwarancja obejmuje wady konstrukcyjne i/lub materiału ujawnione w okresie trwania gwarancji.
Autoryzowany serwis Whirlpool w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia rozpatrzy reklamację. Przy zgłoszeniu awarii należy podać 12-cyfrowy numer serwisowy Państwa urządzenia, który znajduje się po słowie SERVICE.
Whirlpool pokrywa wszelkie koszty związane z transportem oraz naprawą lub wymianą części bądź całego produktu jeśli jego naprawa okaże się niemożliwa.
Sprzęt przeznaczony jest do eksploatacji wyłącznie w warunkach indywidualnego gospodarstwa domowego , w innych przypadkach nabywca traci gwarancję.
Gwarancja nie obejmuje:
- uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych,
- uszkodzeń spowodowanych niezgodnym z instrukcją obsługi żytkowaniem lub niewłaściwą instalacją,
- uszkodzeń spowodowanych przyczynami zewnętrznymi takimi jak: przepięcia w sieci energetycznej, wyładowania atmosferyczne, powodzie itp.,
- elementów zużywalnych w procesie użytkowania urządzenia np.: żarówek, filtrów, szuflad, itp.,
- uszkodzeń będących wynikiem ingerencji, przeróbek lub napraw dokonanych przez nieautoryzowane przez Whirlpool Polska firmy lub osoby.

INFOLINIA: 0 801 900 666

Pobierz kartę gwarancyjną