Warunki zakupów w programie dla pracowników i bliskich
Jak mogę rozpoznać, które produkty są objęte programem?
Najbezpieczniej przy wyborze produktów do zakupu sprawdzać, czy u góry nad listą produktów znajduje się baner z hasłem “Dla pracowników i bliskich”. Jeśli baner jest widoczny, to produkty pod nim bez przekreślonej ceny są objęte programem. Ostatecznym potwierdzeniem jest naliczenie rabatu w koszyku przy spełnieniu wszystkich pozostałych warunków (posiadanie konta w sklepie whirlpool.pl z uprawnionym adresem email, zalogowanie się na nie przed dokonaniem zakupu oraz wpisanie kodu rabatowego).
Czy przy zakupie w ramach programu otrzymam wniesienie gratis?
Przy zakupie w ramach programu otrzymasz standardowe warunki dodatkowych usług, tj. zgodnie z ofertą prezentowaną przy produktach. Jeśli wniesienie danego produktu jest oferowane gratis, to ta oferta jest również dla Ciebie.
Czy inne warunki zakupu będą dla mnie inne niż widać na stronie?
Nie, pozostałe warunki jak czas na odstąpienie od umowy, warunki dostawy czy rozszerzonej gwarancji nie ulegają zmianie.
Czy jako pracownik mogę zaprosić bliskich do programu?
Tak. Jeśli jesteś pracownikiem i chcesz zaprosić bliskich do programu, wypełnij FORMULARZ (link do formularza). Uwaga - FORMULARZ możesz wypełnić tylko posiadając firmowy adres email.
Ile rabatu otrzymam?
Poziom rabatu może się zmieniać. Na dzień 4 lipca wynosi on 20%. Aktualna wielkość rabatu znajduje się na banerze nad listą produktów. Rabat będzie obliczony od ceny prezentowanej na stronie.
Czy muszę mieć jakiś kod rabatowy?
Tak. Twój kod rabatowy to EPP. Pamiętaj! Aby z niego skorzystać musisz spełnić warunki:
- posiadać w sklepie whirlpool.pl konto użytkownika z uprawnionym adresem email (służbowym bądź zaproszonym przez pracownika)
- zalogować się na nie przed dokonaniem zakupu
- włożyć do koszyka produkt objęty programem
- w koszyku wpisać kod rabatowy EPP (Pracownik) lub FF (Bliski)
Niespełnienie tych warunków łącznie spowoduje, że rabat się nie naliczy.
Czy będą promocje?
Tak. Informacje o prowadzonych promocjach będziemy wysyłać na Twój adres email. Pamiętaj! Jeśli nie jesteś pracownikiem Whirlpool Polska, nie będziemy mogli Cię poinformować o promocjach jeśli nie wyrazisz zgody na otrzymywanie newslettera.
Czy mogę jednocześnie korzystać z innych promocji widocznych na stronie whirlpool.pl?
Kod łączy się z innymi niecenowymi promocjami w sklepie Whirlpool.pl o ile regulaminy tych promocji nie wykluczają udziału pracowników w tych promocjach. Niektóre promocje wykluczają udział pracowników Whirlpool Polska. Kod nie łączy się natomiast z innymi kodami rabatowymi i promocjami z przekreśloną ceną.
Czy są jakieś limity zakupów w programie?
Tak. Zakupy w ramach programu są limitowane. Limit wynosi 10 urządzeń na jednego użytkownika w ciągu roku kalendarzowego. Po przekroczeniu limitu kod przestanie działać.
Kod mi nie działa. Gdzie mogę to zgłosić?
Zanim zgłosisz nieprawidłowe działanie kodu, sprawdź czy na pewno zostały spełnione wszystkie warunki: Jeśli masz pewność, że warunki są spełnione, a mimo to kod nie działa, napisz do nas korzystając z FORMULARZA wybierając typ sprawy [ESKLEP] Uwagi dotyczące funkcjonowania sklepu whirlpool.pl
Idź do produktów