Lorem Ipsum
Lorem Ipsum
Lorem Ipsum
Lorem Ipsum
Lorem Ipsum
Lorem Ipsum
Gwarantujemy to, co najlepsze, pomagając Ci czerpać jak największe korzyści. Zadbaj o swoje produkty Whirlpool, aby uzyskać optymalne rezultaty każdego dnia.
Czy już zarejestrowałeś swoje produkty Whirlpool?
Czy posiadasz urządzenie poniżej 24 miesięcy?
Sprawdź nasze plany ochrony, aby zadbać o swoje urządzenie i uzyskać wszystkie korzyści.
Kupując nowe urządzenia na Whirlpool.pl można zakupić dodatkowe +3 lata pełnej gwarancji producenta!
Co to oznacza:
Dokładnie takie same warunki jak standardowa 2-letnia gwarancja rozszerzone o kolejne 3 lata korzystania z urządzenia
Przez 5 lat Whirlpool pokrywa wszelkie koszty związane z transportem oraz naprawą lub wymianą części lub całego produktu
Naprawy zawsze dokonuje wykwalifikowany technik korzystając z oryginalnych części Whirlpool
Opcja +3 lata pełnej gwarancji dostępna jest tylko w momencie zakupu produktu.
Szczegóły oferty dostępne są w Regulaminie sklepu w punkcie Załącznik nr 2 – Ogólne Warunki Przedłużonej Gwarancji.
Pełen zakres ochrony, aby dać Ci pewność, że Twój produkt działa bez problemów przez pierwsze 24 miesiące.
Pomoc doświadczonych specjalistów
Części i robocizna wliczone w cenę
Zawsze sprawne urządzenie
Pomoc w razie awarii
Czy Twój produkt ma przynajmniej 24 miesiące?
Bądź pewny, że Twoje urządzenie jest w rękach ludzi, którzy znają je najlepiej. Niezależnie od tego, czy Twoje urządzenie jest poza gwarancją producenta, Plan Ochrony Whirlpool ma sens.
Mamy dla Ciebie idealne rozwiazanie - w celu uzyskania szczegółowych informacji skontaktuj sie z Centrum Obsługi Klienta pod numerem
22 244 1004 lub mailowo na adres kontakt@europeanappliances.com
Zarezerwuj, zmień lub odwołaj wizytę serwisanta.
Darmowa dostawa z wniesieniem
Aż 30 dni na zwrot produktu
Przedłużona gwarancja producenta
5% rabatu za zapisanie się do newslettera