Lorem Ipsum
Lorem Ipsum
Lorem Ipsum
Zmiana nazwy prawnej: w związku z zakończeniem transakcji pomiędzy Whirlpool Corporation i Arçelik A.Ş, mającej na celu utworzenie nowego podmiotu na poziomie europejskim (o nazwie Beko Europe), Whirlpool Polska Appliances Sp. z o.o. zmieniła swoją nazwę. Więcej informacji na temat nowej nazwy Administratora Danych można znaleźć w naszej zaktualizowanej Informacji o ochronie prywatności.
Do zamówień realizowanych w ramach przedsprzedaży (zgodnie z warunkami wskazanymi poniżej) Produktów Whirlpool objętych przedsprzedażą, stosuje się niniejszy regulamin przedsprzedaży („Regulamin Przedsprzedaży”) oraz dodatkowo, w sprawach nieuregulowanych Regulaminem Przedsprzedaży, regulamin sklepu internetowego Whirlpool dostępny tutaj.
Szczegółowe informacje dotyczące Przedsprzedaży, dostępne są na stronie internetowej dedykowanej kampanii Przedsprzedaży dostępnej pod tym linkiem („Serwis Przedsprzedaży”), w tym również w części Q&A.
Wyrażenia pisane wielką literą a niezdefiniowane w Regulaminie Przedsprzedaży mają znaczenie nadane im w ww. regulaminie sklepu internetowego Whirlpool.
Zamówienia złożone w przedsprzedaży („Przedsprzedaż") oznaczają zamówienia Produktów Whirlpool wymienionych w Serwisie Przedsprzedaży, których dostawa będzie realizowana od daty określonej na stronie danego Produktu oraz w wysłanej do Klienta wiadomości e-mail zawierającej Potwierdzenie Zamówienia w Przedsprzedaży (zgodnie z definicją poniżej).
Aby złożyć zamówienie w Przedsprzedaży („Zamówienie w Przedsprzedaży”) należy kliknąć „dodaj do koszyka” w odniesieniu do Produktów wybranych w ramach „przedsprzedaży” i postępować zgodnie z instrukcjami w Serwisie Przedsprzedaży.
Informacje prezentowane w ramach Serwisu Przedsprzedaży stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego, kierowane przez Whirlpool do Klientów, a nie ofertę w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego.
Whirlpool potwierdzi przyjęcie Zamówienia w Przedsprzedaży w wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysłania zamówionych przez Klienta Produktów („E-mail z Potwierdzeniem Zamówienie w Przedsprzedaży") w terminie 14 dni. Klient otrzyma od nas wiadomość, jeżeli z jakiegokolwiek powodu nie będziemy w stanie przyjąć Zamówienia w Przedsprzedaży. Umowa pomiędzy Klientem a Nami zostanie zawarta dopiero w momencie wysłania do Klienta E-maila z Potwierdzeniem Zamówienie w Przedsprzedaży.
Zamówienie w Przedsprzedaży złożone przez Klienta nie podlega przeniesieniu ani cesji.
Produkty są oferowane w ramach Zamówień w Przedsprzedaży do dnia 28 maja 2023 r. lub do wyczerpania zapasów.
Whirlpool przyjmuje do realizacji Zamówienia w Przedsprzedaży, które zostały opłacone przez Klienta w całości (tj. z uwzględnieniem podatku VAT (jeśli dotyczy) według obowiązującej w danym czasie stawki dla Produktów i wybranych Usług Dodatkowych).
3.1 Produkt wysyłamy na adres podany przez Klienta, w terminie wskazanym w E-mailu z Potwierdzeniem Zamówienia w Przedsprzedaży.
4.1 Z chwilą zawarcia Umowy pomiędzy Klientem a Whirlpool zgodnie z pkt 1, do Przedsprzedaży zastosowanie mają te same prawa określone w ust. 11 regulaminu sklepu internetowego Whirlpool.
5.1 Whirlpool oferuje dodatkowe 12 miesięcy pełnej gwarancji na Produkty zakupione w ramach Przedsprzedaży. Pełna gwarancja na Produkty zakupione w ramach Przedsprzedaży oznacza, że w przypadku awarii oferujemy pokrycie kosztu części i serwisu w ciągu 36 miesięcy od daty zakupu Produktu zamiast 24 miesięcy w przypadku standardowej gwarancji Whirlpool. Gwarancja obowiązuje, pod warunkiem, że naprawy będą wykonywane przez autoryzowanych techników Whirlpool.
Powyższe nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza praw Klienta z tytułu braku zgodności Produktów w Przedsprzedaży z umową. W takim przypadku odpowiednie zastosowanie ma pkt IX regulaminu sprzedaży sklepu internetowego Whirlpool.
Wszelkie reklamacje dotyczące Produktów w Przedsprzedaży i Zamówień w przedsprzedaży realizowane są na zasadach określonych w pkt IX regulaminu sklepu internetowego Whirlpool dostępnego tutaj.